Braterstwo


#1 2009-02-11 18:16:32

Orzech23

Administrator

7430075
Zarejestrowany: 2009-01-21
Posty: 112

Statystyli wojsk

Jednostki defensywne i ofensywne,ich podział oraz przeciwko komu są skuteczne i nieskuteczne.
http://img213.imageshack.us/img213/8313/jednostkiqg4br7.jpg
http://img201.imageshack.us/img201/5983/jednostkiio9ks4.jpg


Pikinierzy – jednostka obronna TYLKO, świetny oddział przeciwko lekkiej kawalerii, nie ma lepszego, który by się przeciwstawił jej sile, powoduje ogromne straty w szeregach lekkiej jazdy.

Miecznicy – jednostka obronna TYLKO, świetny oddział obronny przeciwko piechocie łącznie z łucznikami, uważam, ze to kluczowa jednostka obronna.

Topornicy – jednostka atakująca TYLKO, w przeliczeniu na jednego mieszkańca najlepsza jednostka i dość tania, powoduje ogromne straty w szeregach pikinierów, łuczników konnych i lekkiej kawalerii.

Łucznicy – jednostka obronna TYLKO, obok mieczników świetna jednostka obronna przeciwko piechocie i jeździe, jedyna jej słabość to konni łucznicy, którzy są wyspecjalizowani w ich zabijaniu.

Lekka Kawaleria – jednostka atakująca TYLKO, zaraz po topornikach druga najlepsza jednostka specjalizująca sie w wyżynaniu mieczników, w połączeniu z topornikami stanowią śmiertelną siłę i mało kto może sie im oprzeć, jedynie zwiększone oddziały łuczników mogą trochę zmniejszyć ich niszczycielska moc.

Łucznicy Konni – jednostka atakująca TYLKO, chociaż walory ataku nie są duże, to jest to jeżdżąca śmierć dla łuczników, gdyż z dystansu i poza zasięgiem ich strzał, ściągają ich jak snajperzy, jedyny oddział, który jest w stanie się oprzeć to miecznicy ze swoimi tarczami.

Ciężka Kawaleria
-dla wielu graczy ogromny problem stanowi ciężka kawaleria, gdyż jest to dobra jednostka we wszystkich dziedzinach (ani najlepsza, ani najgorsza), jedni uważają, że należy ją mieć i cenią za jej uniwersalność i szybkość, inni natomiast, ze jest zbędna.

Jeżeli chodzi o pozostałe jednostki, których tutaj nie wymieniłam, to:

Taran
– jednostka atakująca, TYLKO, służy do niszczenia murów przeciwnika i jest w tym niezastąpiona, nie należy jednak posiadać jej więcej niż 300 w jednej wiosce, gdyż większa ilość osłabia naszą armię a niewiele więcej przyczynia się do burzenia murów.
Powinna być używana zawsze gdy atakujemy wioskę, która posiada mury, zmniejsza to straty naszej armii.

Katapulta – jednostka atakująca TYLKO, uniwersalny oddział atakujący, ale zabiera aż 8 mieszkańców do jej obsługi. Jedyna jednostka, którą można niszczyć cele w wiosce przeciwnika. Wielkość ratusza określa ilość celów do wyboru, ale zawsze tylko jeden. Nie należy używać jej do niszczenia murów, gdyż jest w tym dużo słabsza od taranu, a przy okazji nasze wojska ponoszą wtedy dużo większe straty.

Rycerz – jego cel jest jeden na początku gry chronić naszą wioskę, gdyż jest tani i bardzo silny, ale zabiera 10 mieszkańców (do noszenia jego ekwipunku ), później gdy wysyłamy armie razem z nim powoduje on, ze nasza armia wędruje szybciej.

Szlachcic – bardzo droga, leniwa i opasiona „świnia”, jednakże bez jego dyplomatycznych umiejętności nie jesteśmy w stanie zająć żadnej wioski, jest więc kluczowym nierobem do powiększania naszej siły, wielkości i obszaru wpływów.


http://i43.tinypic.com/wl7puf.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fireworks.pun.pl www.worldwrestlinggame.pun.pl www.rpgmu.pun.pl www.dark-pokemon.pun.pl www.narutofungraforum.pun.pl